Da er leiligeheten ryddet før helgen!

Det er ikke hver dag en fotograf fra VG stikker innom, så jeg tenkte at jeg ville gi et litt bedre inntrykk en hva som egentlig er sannheten, i alle fall når det kommer til mine evner som husmor. 

I vill panikk fikk jeg ryddet leiligheten etter jobb, støvsuget og fått vårt lille kott til å se ut som en egnet plass for et hjem. (Okei, jeg kastet det meste inn på soverommet, så det må muligens flyttes før jeg kan sove i kveld, men det vet jo ikke dem som evt vil se bildene.)  Jeg fant også ut at jeg ikke ville ha bilde av undertøyet mitt i avisen, så jeg fikk ryddet unna et fjell med nyvasket klær! (At jeg har lagt ut undertøysbilder her på bloggen min velger jeg å ikke snakke om i dag!

(Bilde er fra da jeg ikke la ut undertøysbilder av meg selv, heeelt sant!) 

Jeg fikk til og med tid til å ta på litt maskara, bare så jeg skulle føle meg bedre. (Maskara er den svarte gugga de fleste kvinner kliner på øyevippene, og noen mannfolk!)  Kvisene var det lite å gjøre med, typisk at de må komme når det passer dårlig, så jeg valgte å rett og slett dekke til speilet. Kastet også på meg noen litt penere klær enn joggebuksen jeg helst bruker, her skal jeg helt klart skape et flott bilde av hvor bra jeg kler meg. Klærne var helt klart nøye plukket ut, og det var ikke en tilfeldighet at det var de plaggene som lå øverst i skapet. 

Fotograferingen gikk sikkert ganske bra, av alle bildene er det muligens et som kan brukes. Men det var jo det de trengte, så da går det bra. Guttungen som var med på bildene var veldig flink, jeg derimot er ikke like enkel å ha med å gjøre. 

Nå skal jeg bruke resten av kvelden liggende i sofaen, for etter dagens rolle som nålepute synes jeg fryktelig synd i meg selv. Akupunktur kan faktisk være helt forjævlig, men det sies at ondt skal ondt fordrive. Men satser på at jeg klarer å gå som en 27åring i morgen, ikke som en 80år gammel dame med brukket lårbein. 


(Slik det vanligvis bruker å være! Men det skal jeg ikke si til noen!) 

Ps. Ikke sladre om at jeg gir et litt småfalskt bilde av meg selv til VG`s lesere! Tenkte jeg skulle prøve hvordan det føltes å være en velykket husmor for en stund!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg