Ekte fotoshoot faktisk! (Outfit)

Nå har jeg virkelig overgått meg selv, faktisk så mye at jeg ble litt bekymret. Som du sikkert har fått med deg er jeg veldig opptatt av å være en flink blogger, og kan gå langt for å innfri dette kravet. Så jeg har nå vært på fotoshot, ikke bare rett utenfor døren med en mindre villig bildetaker. 

 

Så i dag legger jeg ut «outfitbilder», tatt av Robin Rist Kildal. (Som forøvrig var en veldig behagelig person og ikke minst dyktig fotograf. Sjekk ut facebooksiden han har for bilder av andre enn meg!)

 

Antrekket var selvfølgelig nøye utvalgt på morgenen, behagelig treningsbukse som er litt for stor, ullsokker strikket for anledningen, solbriller kjøpt på en eller annen butikk på salg og en hvit genser som har sett sine bedre dager. Og et par øredobber som jeg fant i alt rote på badet, snakk om flaks! 

 

 

Å bruke for mye krefter orker jeg ikke, så en stol passet rett og slett perfekt inn i bilde! Legg merke til de råfine læstan mine! 

 

Posere med en arm på skulderen, så detaljene under armen på genseren kommer på plass!

 

Et lite smil, bare for å bevise at jeg kan det. Spesielt gennomtenkt vinkel på foten, ingen ting er overlatt til tilfeldighetene. 

 

Så måtte jeg skravle litt, mulig det er litt slik jeg ser ut når jeg sier “Ro dåkker bare ned!!”

 

Så bilde forfra, bare for å få med utrigningen. Forstår det slik at det er noe ALLE liker å se…(Har tydeligvis pupper, til tross for at en av mine rampunger sa det motsatte etter en titt på undertøy i bestemors elloskatalog.)

 

Så kom solbrillene på, for det er jo ganske mye lys inne. Overhode ikke for å være kul! (HELT sant!)

 

Tankefull, klarte ikke å huske om jeg hadde tatt støvlene til minstemann hjem fra barnehagen. 

 

Mitt nye profilbilde. (Gikk tom for kommentarer å skrive!)

 

“HÆ, e vi ferdig? Æ e jo ikke starta å posere enda…” 

 

Og igjen vil jeg bare rose av fotografen, for jeg vet at jeg ikke er den enkleste å ta bilde av. Ikke står jeg i ro og ikke klarer jeg holde munn i mer en noen sekunder. Og bildene ble jo overaskende bra med tanke på min kjipe form. (Feber og halsbetennelse!) Kun fortografens ære med andre ord! 

 

#foto #modell #outfit #fotoshoot #solbriller #fotograf #fotostorm.no #steinihavet

 

8 kommentarer
    1. trond666: Takk, rart at ikke lesertallene er høyere. Håpløst, gir snart opp den der blogglisten 😛 Ja dem e råfin, ei på jobb som strikka før mæ siden æ hate å strikke sånne sjøl. Og den va like god å ha på som dem ser bra ut 😀

    2. Anne Lise: Takk:P mulig jeg kunne brukt smilet litt mer, men en fredags ettermiddag er man som regel småsliten. Tror ikke jeg blir noe toppblogger med det første, alt for mye arbeid 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg