Jeg elsker gaver!

Jeg elsker gaver, og synes det er helt fantastisk å få dem. 

 

Men jeg liker ikke at jeg skal være nødt til å lyve om saken, for ellers blir jeg stemplet som kravstor og egoistisk. (Okei, jeg driter i det og forteller alle som vil høre at jeg elsker det, men du skjønner poenget.) 

 

Hvem er det som sier at det skal være så galt å få gaver og være glad for det. Selvfølgelig forventer du gaver på bursdagen din, det er jo fordi du er vant til det. Vant til den fine overaskelsen som ligger i å åpne en pakke og se hva noen andre har tenkt passet til deg. Det er ingen ting egosistisk med det, så lenge du ikke sier du ønsker deg en ting og bare blir glad for å få nøyaktig den tingen. 

 

Det er ikke innholdet i pakken som er viktigst for meg, selv om det ville være å lyve å si at jeg hadde blitt like glad for en tom gave. Men om det er en genser eller en nydelig tegning laget av en barnehånd gir meg like mye glede. Det er tanken bak gaven som gjør at jeg elsker å få dem. 

 

Nå skal det sies at jeg elsker å gi gaver også, mye fordi jeg vet hvor glad jeg selv blir for å få noe! 

 

I dag er det nøyaktig 1uke til jeg har bursdag og feirer 18årsdagen min for niende gang. Og jeg gleder meg til kake og gaver, uten dårlig samvitighet! 

 


(Slik ser jeg ut når jeg feirer bursdag!)

Ps. Her kommer ønskelisten du ba om kjæresten, skriftlig!

 

Sko, str 37. 

Ulljakke som ikke klør.

Bøker, gjerne noen som er litt mystiske eller som handler om mennesker som e litt uteom det vanlige.

Ny tvserie til campingvogna.

Et til kurvstativ til klesskapet, pluss nye plasthengera. 

Parfyme og bodylotion. 

Spa

Fotoprogram til macen

Ei sån mappe til verktøy på biltema, som æ kan ha strikkepinna i. 

Nye gardina til stua, vi treng 6stk. 

Nytt stort ullteppe

Klær, du vet nu ca kordan æ like dem. Xs burde stort sett passe. 

Ny sån treningsbukse æ like i str s. 

Fleecejakke med lomme som har glidelås, som den blå/lilla æ har. 

Om du sku vinne i lotto før mandag ønske æ hus også, å en sydentur 😀 


4 kommentarer
    1. Elsker å få gaver! At noen vil bruke egne penger (eller egen fritid) på å kjøpe/lage noe til MEG spesielt, det er vel det som får meg glad ^^ Dog personlig så liker jeg ikke å kjøpe gaver til andre. Vet aldri hva de vil ha.

    2. Hannah: Ja ikke sant 😀 gaver er fantastisk, og de trenger jo ikke være noe stort! Kanskje det kommer seg med årene, var ikke så glad i å finne ting til andre når jeg var yngre nei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg