Da var mine 15min over, heldigvis!

Så var mine 15 minutter i rampelyset over for denne gang, og det er like greit. Blir smårar i hode av å følge med på statistikken lager et stort hopp på den vanligvis så rette linjen av lesere. (Forstå meg rett, jeg er glad for at folk ønsker å lese bloggen min, men jeg liker også rette linjer!) Skal selvfølgelig innrømme at det er morsomt å ligge på topp, men jeg risikerer også å bli høy på pæra. Så det er kanskje like greit at jeg holder meg unna den slags oppmerksomhet. Ikke vil jeg bli kjent som silikondamen heller, når jeg tenker meg om. 

Grunnen til mitt hopp opp på topplistene er en link på nettavisen, eller det var. (Nå er den borte!) Topplisten er foresten en liste over mest leste blogger dagen før, og jeg forstår det slik at det er veldig bra å ligge på dem. 

Så resten av helgen skal jeg med andre ord leve som normalt, med normale lesertall og normale skriverier. (Og ikke minst den vanlige hverdagen!) Såfremst inne noen andre medier finner ut at de skal bruke silikoninnlegget!?? mitt som sak på nettsiden deres. (Høhø, silikoninnlegg faktisk.) 


 På tide med litt mat, for uten mat og drikke duger helten ikke! 

GOD HELG 😀 


8 kommentarer
    1. Vi sliter litt med den her, ikke sant?
      Du skal ikke tro at du er noe.
      Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
      Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
      Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
      Du skal ikke tro du vet mere enn oss.
      Du skal ikke tro du er mere enn oss.
      Du skal ikke tro at du duger til noe.
      Du skal ikke le av oss.
      Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
      Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.
      Det er så forbanna bra å få noen skikkelige innlegg fra normale folk frem i rampelyset og ikke disse sminkerosamoteinnkjøp jentene…
      Stolt av deg 🙂

    2. Silikondama. 😉 Hihi!
      Digge bloggen din og d at du e på topp kan vel kanskje skyldes en liten norsk “prins”. 😉 Hihi!
      Ha en god helg, nyt den og plei den høge pæra din. :p hahahaha!

    3. Jeg er sykt misunnelig. Eller ikke egentlig, for jeg unner deg det jo. Jeg bare kunne tenkt meg en plassering høyt på topplista selv. Ikke fordi jeg på død og liv vil være på den lista, men fordi det er mye mer motiverende å dele min historie når jeg vet at det blir lest.
      Sender du dem videre til meg neste gang? 😛

    4. Ja det er liksom ikke greit å være flink å synes det selv. Kanskje på tide jeg skriver litt om det:P Og sant som du skriver, det skulle vært flere av denne typen innlegg!

    5. Ja det er gøy med høye lesertall men heldigvis ikke grunnen til at jeg skriver:) ( Selv om det er på høy tid at noen som oss legger seg øverst på listene og ligger der en stund!) ja tipser om deg neste gang, skader ikke å hjelpe andre blogger jeg liker å få flere lesere!:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg