Give Away!

Siden jeg er så oppsatt på å følge denne bloggverden, skal jeg ha en slik «gi bort» sak som alle andre har. (Har forstått det slik at det er VELDIG viktig om du skal passe inn, og det vil jeg jo selvfølgelig!) 

Det fineste smykke du kan ha på deg er et barn som henger om halsen på deg. Men det sier seg selv at det i lengden er litt upraktisk. (Og til dels ubehagelig både for deg og barnet!) Så jeg velger å gi bort et håndlaget smykke som jeg brukte noen timer på en vinternatt når minstemann var liten og sov ekstremt lite. Så mellom alle gråteøktene satt jeg å laget smykker.  

Smykke som skal passe de fleste siden det er langt.

Nydelig glassperle som hovedpynt.

Og som jeg skrev for lenge siden skulle jeg gi bort et nydelig smykke laget av glassperler når jeg fikk 300 liker på facebooksiden min. (Noe jeg ikke hadde regnet med skulle bli med det første…) Men nå mangler jeg altså bare 11 liker før jeg skal dele dette med en av dere som følger bloggen min. 

 

Synes det er fantastisk gøy at så mange ønsker å følge meg og skrivingen min. Så da er det kjempefint å kunne dele noe med dere. 

 

Så følg med, kanskje du er den heldige 😀 (Eller uheldige om du ikke syntes det var spesielt fint, men det får bli ditt problem!) 

 

Og om du ikke vet hvor du finner den facebooksiden jeg snakker om, så er den HER


( #konkurranse #giveaway #smykke #facebook )

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg