Dagens innkjøp?!!

Det er jo veldig populært med dagens innkjøp, og selvfølgelig kan jeg ikke være noe dårligere enn andre. (Hvordan skal jeg ellers få en populær blogg liksom? For det er jo helt klart at jeg bare blogger for å bli populær, ehm…!)

 

Men i alle fall, som det pliktoppfyllende bloggeren jeg er, har jeg nå tatt bilde av dagens innkjøp. Eller gårsdagens, det tok litt tid før jeg fikk lagt dem over på maskin!) 

 


 

Innkjøpet var av den litt dyre sorten, og jeg brukte helt klart en stor del av ukesbudsjette. (Rart at det ser så lite ut!) Hadleturen gikk innom rema1000 og spar, ettersom ingen av dem hadde alle varene jeg trengte. 

 

På rema1000 kjøpte jeg faktisk en blomster til min bedre halvdel, jeg er bare sååå romantisk! (Eller den var til meg, men alle blomstene jeg eier dør, så jeg later som om den er til han. Ikke si noe til planten!!)

 


(Fin ikke sant? Gir den tre uker…)

Varene oppstilt, før de ble sortert rundt på kjøkkenet. (Når jeg tenker meg om skulle jeg kanskje tatt bort nugattien og popkornet, jeg prøver jo å være et godt forbilde.) 

 

Brødet har jeg hadlet hos mamma!(Les: stjelt.) Spiste noen skiver med nugatti for å bekrefte at det var like godt som bestandig når hun baker. (Selvfølgelig etter leggetid, ungene får ikke slikt før helgen!) 


8 kommentarer
    1. Hahahahaha ..Det er jenta si det.. kan både handle og legge ut bilder av det… tror det heter “new in” for de rosa.. I går så jeg faktisk en blogg der det sto: “Hei, jeg har lagt ut nytt innlegg på bloggen min” (etterfulgt av: kommenterer alltid tilbake) Jeg gremmes!!

    2. trond666: Æsj, skjønte jeg ikke at det var noe jeg hadde gått glipp av O.o har jo ikke en sjangse til å bli toppblogger om jeg ikke henger med på “moten”. Men nå er det notert. Bare vent til jeg legger ut et innlegg om silikon, med før og etterbilder!! 😀

    3. Sjokoladeheksa: Ja, håper virkelig det altså. Så mye jobb som det var med dette innlegget 😉 (Og på høy tid at jeg når listen uten å være først i media eller klage på nav!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg