Nytt design og spørsmålsrunde. (Din eneste mulighet til å spørre meg om noe, nesten!)

Da har bloggen min fått et helt nytt design, og jeg må si meg veldig fornøyd. Det passer godt til meg, og jeg synes det var ryddig og pent. (Må jo ha det ryddige en eller annen plass, for hjemme er det alltid kaos med leker og klær i en vakker symfoni…) Jeg var så heldig å vant meg dette, og må si at det er en av de bedre premiene jeg har fått. 

 

Designet er laget av JMWebDesign, og jeg er veldig fornøyd med servicen. Om man sier service om slikt?! Jeg har fått det jeg ønsket, og må skryte utrolig mye av Jenny Michelle Thorbjørnsen som laget dette. 

 

Det er også laget et egen side for mobil, slik at det skal være lett å laste ned/lese bloggen der også. Genialt, for det har jeg ønsket meg lenge. 

 

Om det er noe som ikke skulle stemme, blir jeg veldig glad for en tilbakemelding. Si også ifra om det skulle mangle noe, selv om jeg tror jeg har fått med det som trenges på en god blogg. (Hihi, for jeg satser på at dette skal bli en god blogg!)

 

Ellers må jeg bare unnskylde lite skriving, jeg er desverre opptatt med å pakke ut alt rote vi har drasset med oss på ferie. Og det er helt fantastisk hvor mye vi faktisk har klart å presse på plass i en campingvogn…(Kan legge ut noen bilder når jeg finner ledningen som trengs for å overføre dem, men den er tydeligvis borte i alt rote!) 

 

Her finner du nettsiden til JMWebDesign og her finner du facebooksiden.

 

Tenkte jeg også skulle ha en spørsmålsrunde, som tydeligvis er obligatorisk på blogg.no 😉 Så har du noe du vil spørre om, skriv det her eller send meg en mail, så svarer jeg på alt iløpet av uken. (Om jeg finner laderen til MACen da…) Og siden det er tvilsomt at jeg blir å gjøre dette igjen, har du nå en gylden mulighet. 

 

Ha en strålende lørdagskveld 😀 

 

5 kommentarer
    1. Så flott design!
      Vi kom også hjem med campingvognen i natt. Tror ikke vi gidder å rydde ut av den, bare vaske litt (tøy), og dra videre igjen (slik at vi slipper å tømme den), hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg