Hårklipp

Jeg har fått utdelt dobbelt så mye hår på hode som de fleste får, og kan love deg at det er varmt på sommeren. Så etter flere dager med godt nordnorsk språk hver gang jeg prøvde å sette det opp, tok jeg turen til frisør. Hun som klippet med var veldig dyktig og jeg ble sååå fornøyd med resultatet.

Kan ikke skryte på meg egenskapen med å ta bilder i speil, men du skjønner tegningen. Frisør, salong, hår, saks osv. Ekte luksustid uten mann og barn, for første gang på et par uker. Og misforstå meg ikke, jeg er glad i dem altså…

Håret ramlet ned, og jeg er helt sikker på at hode ble lettere å bære! For det var enorme mengder som ble klippet av, ca halvparten av det jeg hadde før vi startet. Rett og slett hærlig, for det er bra mange år siden jeg har hatt det så kort.

Og det ferdige resultatet:) Gleder meg til neste hårvask siden det vil være så mye enklere enn det har vært. Prisen var heller ikke noe å klage på, 430 for ny frisyre her i sverige.

Hva synes du?

Og jeg tåler ærlige meninger, ikke noe innpakking om du ikke liker det…:)

6 kommentarer

Siste innlegg