Mygg!

En ting jeg ikke liker med sommeren er mygg, millinoer av mygg som er ute etter blodet mitt. Og til tross for tiltak som myggstopp av ulike slag klarer de fortsatt å stikke meg. 

 

I går klarte en av småjævlene å stikke meg på stortåen, en ekstremt irriterende plass spør du meg. Når du har sko på klør det helt forjævlig, og ikke snakk om at ungene tar seg tid til å stoppe for at du skal lindre kløen. 

 

Og selvfølgelig klør det mest når du skal sove, og med det samme du gir etter og klør så det freser hudrester rundt, klør det mer. Og det blir heller ikke lettere når du har en 3åring delvis liggenede over hode og armene dine, og ikke kan tilfredsstille klølysten. 


Flaks at de får som fortjent…

6 kommentarer
    1. Er en levende myggmagnet jeg også! Spesielt irriterende når myggen skyr mannen som pesten…. Har funnet ut at det eneste som fungerer for meg er gul roll-on som selges på apoteket (gul med rød kork, glemt navnet), men må jo huske å dekke hver millimeter og det går jo aldri 😒. Kjøp deg en krukke tigerbalsam og smør på stikket før du legger deg, bare husk å vaske henda etterpå 😉

    2. Kjenner meg igjen. Jeg tror jeg fungerer som myggmiddel for andre, jeg, for myggen kommer til meg og dropper den. Og det klør og det klør. Og noen ganger blir myggstikka svære. For noen år siden ferierte jeg ei ukes tid ved Mjøsa. Der ble jeg spist, gitt. Hadde ikke tenkt på at det skulle være mygg der så da måtte jeg ut og handle diverse remedier.

    3. dandilion: Ja, ikke spesielt gøy å bli spist på hele tiden :S heldigvis lite mygg her vi ligger med vogna, men vet at når vi kommer hjem er det millioner som venter på oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg