Hihi, kyllingrumpehull!

Av erfaring burde jeg vite at hvis barna er enige om morgenen må det være noe muffins på gang. Men til en forandring trodde/ønsket jeg at de skulle være venner og var veldig fornøyd når jeg hørte 7åringen lese til lillebror på 3år. Veldig fornøyd over egen innsats når det gjelder oppdragelse. 

 

Jeg småslummet videre, fordelen med å bo i en campingvogn. Og tenkte at dette var en idylisk og nesten romantisk morgen, for vanligvis er jeg mer megler enn mamma. 

 

«Hihi, kyllingrumpehull!» 

 

Jeg får opp øynene og lytter videre, hva er de de leser? 

 

«Skal jeg finne den nakene damen til deg lillebror?»

«Jaaaa, naken dame!!»

 

Det går opp for meg at det ikke er de søte barnebøkerne de leser. De har funnet frem til mammas lesestoff, altså FHM. Ikke helt beregnet for barn vil jeg tro, og jeg lurer på hvordan jeg skal lure fra dem bladet uten sure miner. For jeg er ganske sikker på at dette bladet ikke egner seg for barn.

 

Men på en annen måte fikk jeg vel bekreftet at jeg en dag kommer til å bli bestemor, for så opptatt av nakene damer som de tilsynelatende er må det gå den veien.

 

(Og ja jeg leser blader med halvnakene damer, og har heller ingen problemer med det! Nakenhet er helt naturlig i min verden, og det er stort sett alt det andre i bladet som fanger interessen min. Småfrekk lesing, og masse unødvenig informasjon, blandet med litt morsome fakta!)

 


(Bilde er hentet frea google!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg