Nye naboer, ikke like gøy bestandig.

I dag fikk vi oss nye naboer, noe som er like spennende hver gang. For jeg skal innrømme at jeg er veldig nysjerig på alle dem som holder til rundt oss, en egenskap du nesten må ha når du bor på campingplass. 

 

Om du ikke har vært på en slik plass før, skal jeg komme med en liten forklaring på noen regler du må følge før jeg kommer til poenget mitt. 

 

En campingplassen er det oppmålt tomtegresen og regler for hvordan du skal ha vognen/bobilen stående. På denne plassen skal du stå minst 1meter inn på plassen, og draget (fronten, eller der du fester bilen om du vil) mot veien, bilen skal stå foran vognen, og det skal da være god plass til fortelt/ markiser. (De tingene vi fester utpå slik at vi skal få noen ekstra meter til alt rotet vårt!) Grunnen er blandt annet brannsikkerhet, ettersom du har et stort problem om det blir brann. (Gass + ild = PANG!) Du skal også respektere andres privatliv og holde støynivået nede. (Noe som ALDRI følges.) 

 

Men nå har det seg altså slik at våre nye naboer ikke forstår disse reglene, til tross for at de er skrevet på eget språk. 

 

De har valgt å plasere vognen sin nesten helt inn i teltet vårt, og ville helt sikkert puttet den inn om det var teknisk mulig uten å kjøre ned hele skiten. Så vi kan bare glemme å sitte utenfor vognen vår å sole oss, og vi får desverre svært god innsikt i hva de velger å skylle ned i vasken! (For når du er på campingplass må dette samles opp å tømmes på bestemt plass…) 

 

Og de går HELE tiden over vår plass, og studerer veldig nøye hva vi holder på med! (Og da snakker vi helt inntil teltplassen og vognen vår, ikke litt på avstand!) Ekstremt irriterende siden minstemann har funnet ut at det er veldig morsomt å blotte mamma når hun har begge armene fulle og ikke kan holde fast i buksen. Greit at jeg er ganske konfortabel i lite klær, men det er enkelte kroppsdeler jeg liker å ha for meg selv! 

 

Men ellers har dagen vært som normalt, om du ser bortifra at det er sol og nesten litt for varmt. Og det er vel også grunnen til lite blogging fra min side, for jeg må desverre springe etter to veldig aktive gutter hele dagen…(Og de springer aldri samme vei!)

4 kommentarer
    1. hahaha, flirte godt med meg sjøl når eg leste dette.
      Har vært borti lignende tilfelle sjøl.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg