10 fordeler med å ha barn!

10 Fordeler med å ha barn. 


1. Du blir aldri ensom og du trenger ikke bekymre deg for at du får et eneste sekund alene. 

2.Du kan dra på kino å se barnefilmer uten å bli beskyldt for å være smårar, eller en tvilsom type. 

3. Du kan rote så mye du vil og skylde på ungene. (Litt ufint kanskje, men dog så deilig å gi bort skyld!)

4. Du trenger ikke dra på treningssenter. Hold følge med barna og du vil garantert komme i god form, på en svært rimelig måte. 

5. Du trenger ikke være redd for at vekkeklokken ikke fungerer, ungene står uansett opp lenge før den ringer. 

6. Du har en svært god grunn til å kjøpe Donald hver uke, og ingen vil hevet et øyebryn. 

7. Du kan fjerte på butikken og skylde på ungen.(Husk at barnet bør være ved siden av deg, og det helst børe være en «sniker»! Dette er vel også ufint…) 

8. Du kan bygge så mye du vil med lego, også etter leggetid i påskudd om at du skal glede ungene neste dag med nybygde kreasjoner. 

9. Du kan slutte å bekymre deg for at pengene brenner inne i lommeboken, de blir brukt lenge før de kommer dit. 

10. Du kan kjøpe deg en ekstra julegave og si den er fra nissen. (Gjerne en litt dyr en, siden nissen har som oppgave å oppfylle ønsker!) 

Ha en fin dag, del gjerne innlegget videre 🙂 

(Du finner også bloggen min på facebook og bloglovin!) 

16 kommentarer
    1. Kjenner et par av de triksene der:) Jeg har ingen skrupler med å skylde på ungene! Veldig kjekt her i huset, spør noen om hvem som har prompa, svarer ALLTID minstemann JEG! Jeg har prompa! Han er nemlig svært stolt når han promper og tar gjerne “æren” for andres også:) Ganske gøy, denne listen minner veldig om “erkjennelser om det å ha tre barn” som jeg skrev da minstemann var liten:) Skulle nesten tro vi samkjørte oss om dagen:) Snart matcher vi vel antrekk også, godt ingen av oss driver med dagens outfit:) Eller kanskje vi burde? Ha ha

    2. mandagsmamma: Genialt, her i huset roper ungene at det var mamma uansett om det var dem eller ikke O.o kjempegøy når vi står i kassen på butikken! Ja mye likt her, mulig vi skal sikte på ukens antrekk, ettersom jeg regner med at timeplanen din også sier at det kan bli vanskelig å ta bilde av seg selv hver dag! (Såfremst du ikke mestrer den der greia med å ta bilde av seg selv i speilet, prøvde det en gang men fikk bare med meg taket og litt av håret. Spørs om det blir godtatt som dagens outfit:P )

    3. Synes godt uken outfit kan forbedres av et bilde av taket og litt hår:) Samme viktighet, ca:)Du har helt rett, har ikke tid til hverken fargekoordinering eller bilder av meg selv. I hvert fall ikke begge deler, og da er jo poenget litt borte:)

    4. mandagsmamma: Ja og ikke er jeg spesielt glad i å bli tatt bilder av i tide og utide. Og min bedre halvdel tar som regel bare bilder av meg når jeg helst ikke vil at andre skal se meg…(Som feks når jeg skrur sammen lekekjøkken eller står å vasker!) Vi får lage vår egen bloggtrend, feks dagens hybelkanin! 😀 vil tro det blir veldig populært!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg