Å hjelpe meg, spysjuka igjen…

Jeg våknet til noen kvalmende lyder i dag, lenge før klokken seks. 

(Noe av grunnen til at jeg faktisk kan blogge litt før klokken syv om morgenen…) 

 

Siden minstemann har sovet dårlig valgte jeg å la han sove i sengen vår, mens pappa ble kastet ut av soverommet. 

(Her lyver han, for midt på natten måtte jeg stå opp, gå inn i stuen og slå av TVen…) 

Selv var jeg så smart at jeg tok kveld samtidig som guttene! 

 

Så jeg våknet altså av de kvalmende lydene, som desverre kom ut av munnen til minstemann. Og jeg kjente panikken ta meg, for jeg takler ikke å bli tilgriset av gårsdagens matrester iblandet magesyre.

 

Jeg hylte etter hjelp, men mannen er nesten halvdød når han sover så jeg klarte på mystisk vis å legge teppe under oss slik at minstemann kun griset til teppen, pute og mamma. 

 

Så du kan vel si at morgenen min ikke startet helt bra! 

 


(Skal huske å ta med munnbind hjem fra jobb!)

 

I dag skal pappa i familien få være hjemme, så tar heller jeg neste runde sykdom som forhåpentligvis ikke vil inneholde oppkast…

(Og jeg krysser fingrene for at jeg ikke er syk, siden jeg er ganske så kvalm etter noen runder med «spyvask!»)

6 kommentarer
    1. Æsj å huff!!! Stakkar deg!!! Og ja, synd på lillemannen og.. spysjuka er noe av det verste!! Isj og huff..
      Masse god bedring <3 håper du slipper å bli smitta!

    2. wenchepia: Huff ja, det var ikke en lett morgen, og nå er jeg veldig klar for sengen. Må bare vente på den siste maskin med spyklær skal bli ferdig…sukk.

      Takk, ser ut til at formen min holder seg enda <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg