“Du er bra heldig som har en snill mann som meg!”

Etter middagen i dag ramset jeg opp alt jeg må få gjort i ettermiddag, en liste som er langt som et vondt år. 

 

Jeg må sortere og vaske en maskin klær, brette de som er tørre, rydde dem på plass i skap jeg ikke har. Jeg må dosere opp medisiner og trekke opp ca 40sprøyter. Så må jeg pakke klær, medisiner og utstyr til nattens avlastning for minstemann. Lekser skal gjøres med storegullet og jeg skal prøve å få ryddet plass til et nytt klesskap. Så skal det støvsuges og bade må rengjøres i dag. I alle fall vasken, doen og dusjen, så kan det andre vente til i morgen. Jeg må skrive ned handleliste slik at vi får oss middag i morgen, og huskeliste over det som må gjøres i morgen. 

 

Så hører jeg plutselig fra min bedre halvdel: 

 

«Du er bra heldig som har en så snill mann som lar deg få gjøre alle disse tingene, du er bra heldig altså!» 

 

Og siden han faktisk er så heldig å har funnet en så bra dame som meg, har jeg deligert halve listen til han. 


6 kommentarer

Siste innlegg