Bilder av de siste dagene.

17mai og helgen ble i helt som jeg hadde tenkt, alt er med andre ord normalt. Men noen bilder har jeg tatt, og jeg tenkte jeg skulle dele dem med dere. Må desverre bruke mobilen, og alle skrivefeil skyldes ikke slurv men ordboken som ikke vil skrive det samme som meg. Skal aldri mer klage over den slitene gamle macen min…

Vi startet med 17mai. Det var strålende sol og veldig mange varmegrader, og vi var inne. Hurra for spysjuka…

Slik ser en ekte middag ut. (Husket ikke å ta bilde før jeg spiste, så maten er desverre halvspist! Men det var nydelig og jeg kunne ikke vente med å spise.) Reinettellerannet å grønnsaker.

Fikk kjæresten på kroken, igjen. Eller du kan si at jeg fikk "klypa" i han.

Det ble en tur på bakeri, og sannelig ble det en kake med hjem. (Perfekt til kveldsmat og frokost!)

Er ikke optimist når det gjelder sommer og nordnorge…Så for å være på den sikre siden er det like greit å strikke noen ekstra votter.

En sykebil, heldigvis i lekeformat. Ellers ville det være svært ubehagelig når jeg ble påkjørt, men desverre var sirenen like høy. Og gikk fra minstemanb sto opp til han la seg igjen. (Og siden han ikke liner høye lyder holdt han seg for ørene store deler av dagen, noe jeg også skal vurdere neste gang han er ambulansesjåfør!)

Det var sol, så kom skyene og etter hvert litt sol igjen. Og alt på samme dag…

Fine blomsten jeg fikk hos mamma. ( Kan ha noe med at jeg ikke hadde penger på meg og at jeg lovet å betale tilbake. ) Snille mammaen min <3

Enda mer mat, men denne gangen nydelig grillmat og salat. Legg merke til det råstilige fatet, i ekte papp. Gleder meg alerede til neste gang.

En sliten liten gutt som tar en pause foran tven. Ikke like lett å være liten og i dårlig form. Men han kunne fortelle at det var viktig og roe ned og slappe av. Skal helt klart følge dette rådet fremover.

Enda mer strikking, denne gangen en genser. Ser for meg at det blir en kald sommer, og ungene skal slippe å fryse i alle fall.

Fikk til og med tid til litt film. Tenkte at dr. house var på sin plass, til tross for litt mye sykdom i de siste årene. (Litt er vel kanskje en underdrivelse, men pyttsan. Det er god underholdning.)

Sist men ikke minst, favoritten i helgene. Massr hærlig smågodt som gir meg hår på tennene og en litt småkvalm følelse etter litt for store inntak.

Så alt i alt har det vært noen fine dager med mat og rimelig greit med søvn og underholdning.

2 kommentarer
    1. Det ser ut som det har vært en nydelig helg i nord også. Håper helgen har vært fin, til tross for sirener fra ambulanse. Kan nok bli nok lyd sikkert :).

    2. baki: Ja, det har ikke vært så alt for galt om du ser bortifra at både jeg og min bedre halvdel har fått overta spysjuka etter minstemann. Ja det blir veldig høy lyd, og han er veldig flink å få den identisk med ekte sirener;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg