Jeg er verdens fineste!

Det er ikke hver dag jeg får høre jeg er den fineste. (Om du ser bortifra min bedre veldig romantiske halvdel!) Tenk at colaflasken også forteller det til meg, ikke snakk om at jeg nå kan slutte med den irriterende uvanen å drikke alt for mye brus. Så min plan om å trappe ned fra mandag må forskyves noen uker.

Jeg skjønner veldig godt hvorfor coca cola gjør dette reklame trikset, men velger å se bort fra faktumet at de vil selge mer. Jeg skal rett og slett tro at de gjør dette for å styrke mitt litt småslitene selvbilde. Så væresegod cola, fortell meg gjerne at jeg er den fineste! Jeg lover å tro på dere, og skal helt klart nyte brusen med verdens beste samviktighet, helt til neste tannlegetime..

4 kommentarer
    1. vil tro jeg ligger ganske langt ned på listen siden jeg ikke har vært aktiv å blogge i helgen. Er uten data så må plages med en sliten telefon, men lover noen gode innlegg så fort jeg får en annen data:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg