Alt er som vanlig, nesten i alle fall!

Selv om hverdagen har tatt en helt ny vei, så e vi fortsatt oss selv. Samme kaoset om morgenen og like mye resten av dagen. I dag har jeg prøvd å svare på kommentarer og mailer, snakket med div aviser og hatt noen av dem hjemme hos oss. 

 

Jeg sitter igjen med en følelse som er litt uvirkelig, og er så rørt over all omtanken at jeg ikke har ord! Og siden jeg er på god vei å bli paranoid av all omtalen skal jeg finne frem solbrillene og hatten til jeg skal utenfor husets fire vegger i morgen. Da skal begge lokalavisene ha en artikkel om oss! Skummelt, rett og slett. 

 

Siden vi viste om intervjuet her hjemme i går, panikkvasket jeg på alle synlige plasser, det er strengt tatt ikke så ofte vi slipper noen inn hos oss. (Av redsel for at hybelkaninene skal angripe dem!) Jeg fikk til og med ryddet i leiligheten som nå ser ganske så bra ut, om du ser bort i fra alle lekene ungene klarte å dra utover de fem minuttene jeg var på do i sted. (Brukte så lang tid siden jeg faktisk fikk sitte der i fred, men desverre var straffen at rotekoppene mine slo til.) 

 

Når guttene skulle stelles for kvelden oppdaget jeg til min store overaskelse at do-sete var blitt « pyntet» på, min eldste sønn kunne fortelle at han hadde gjort lekser der inne…(OG dette mens han satt på do…jeg fikk ikke noe svar på hvordan det kunne ha seg at blyanten var brukt på doen, det «husket» han ikke. Nåja, jeg får gjøre et forsøk på å vaske det bort. 

 

Fikk også en veldig positiv telefon i dag, og ser frem til neste uke. Men det skriver jeg mer om dag! (Kan ikke avsløre alt med en gang, det ville jo bare bli kjedelig!) 

 

Resten av kvelden skal jeg bruke på litt mailskriving og en god bok, før vi tar kveld og håper på en god natt søvn. 

 

Tusen, tusen takk alle sammen for omtanken. Minner om at bloggen kan følges på facebooksiden min for de som ønsker å følge oss videre! 

 

https://www.facebook.com/steinihavet.blogg.no 


Mine små fantastiske gutter, som synes stuebordet er bedre en den veldig slitene sofaen vi eier 🙂 

15 kommentarer
    1. Sterke historier du forteller. Håper avisoppslag hjelper på din søken etter svar. Kanskje dukker det opp noen som vet hva som feiler din sønn etter å ha lest historien din. Lykke til! 🙂

    2. Så fantastisk hyggelig at så mange ønsker å hjelpe dere! Blir helt varm i hjertet selv:) håper dere får noen gode innspill. Må være vanvittig frustrerende å ikke finne en løsning og en måte å ta bort smertene og plagene til lillegutt:( Stor klem skal du hvertfall ha! Og jeg håper inderlig du får en god natts søvn. Om ikke kan du trøste deg med at jeg har døpt den sovinga hvor man må opp av senga igjen og igjen for “situps-soving” Så føles det nesten som en rekker trening også:)

    3. Mandagsmamma: Ja er helt overveldet av oppmerksomheten og veldig glad 🙂 Hehe, situps-soving, den var ny 😀 skal garantert bli mitt nye favorittord siden det beskriver natten vår veldig godt 😉

    4. Mamma til 2 gull:Har faktisk kommet i kontakt med ei som har en sønn med samme symptomer! Helt rart å høre om noen som har det som oss. Ble helt paff da jeg så hvor mange som brydde seg om oss, og når avisen ringte meg 🙂

    5. Så godt at det er så mange som vil hjelpe og støtte dere.. Godt og kjenne den.. <3
      Og veldig godt dere har fått en posetiv tlf i dag, så godt. Gleder meg til og høre..
      Huff hybelkainer ja, mine beste husdyr 🙂

    6. Google AtlasProfilax. Dette er noe vi henviser mye til i vår øre-nese-hals klinikk. Har hjulpet utallige barn og voksne hvor man ikke finner årsaken til problemene og det gir en rekke diffuse plager. En atlas i feilstilling kan absolutt gi de symptomene dere beskriver. Dette kan være medfødt eller skje under fødselen at den kommer i feilstilling. Kan gi smerter i bena, korsryggen, knær, hofter m.m. Gir ofte urolig søvn.

    7. En sterk historie, og glad for at noen vil hjelpe til! Gratulerer med 2. plass på topplisten!!
      Vil bare minne om at jeg lager gratis bloggdesign, som er private! Dette er noe man vanligvis tar penger for, men neida jeg gjør det gratis!! 🙂

    8. frklinda: Ja det er virkelig godt å se hvor fantastisk alle er 🙂 Hehe, ja det er noen koslige husdyr, de er loddene og ehm… fine?! For ikke snakke om alle edderkoppene som har kommet frem 😛

    9. Maren: Tusen takk, litt rart at jeg havnet så høyt på listen, men skal ikke klage altså 🙂 Hm, det høres jo spennende ut, må nesten spørre om hvor flink du er? Kan du lage feks en kategori der de mest likte innleggene kommer opp? Kan ingen ting om nettdesign så litt hjelp hadde ikke skadet 🙂 Kanskje du kan sende meg en melding med mer informasjon? 🙂

    10. Sterk historie som det er godt å se at du får såpass stor respons og så mange som er villige til å hjelpe. Håper dere får hjelp til å finne rett diagnose og behandling å lillegutt.
      Ønsker dere en fantastisk dag

    11. Jeg kjenner en som har betennelse i alle leddene som gjør at han har vondt når han fryser, han trenger en spesiell temperatur for å kunne få vekk stivheten og smertene.. Om dette kan være årsaken til din sønns stivhet og smerte, vet jeg ikke. Men jeg vet ikke om det er blitt sjekket for din sønn, bare en tanke jeg kom på når jeg leste 🙂 Og jeg er glad det er så mange som gir respons og viser støtte, det er tøft å skulle dele en slik del av noe så privat, det står respekt i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg