Real men like curves!!?

Det her bilde kan jeg like. 

Ettersom det slår tilbake mot et provoserende bilde som har spred seg på nett ei god stund. (Det andre bilde finner du her.)

 

Og det er helt sant, ekte kvinner roser andre for den dem er, de kritiserer ikke i samme slengen. Og en ekte kvinne vil uten problem takle det at andre ikke ser nøyaktig ut som henne. Hun vil ikke ha behov for å kritisere dem som er tynnere/tykkere og hun vil heller ikke skylde på mannen når hun gjør det. 

Menn liker ulike kvinner, på samme måte som vi liker ulike menn. 

(Og om noen skulle være så frekke å si at dette skriver jeg bare fordi jeg er tynn, kan jeg med det samme slå tilbake å si at jeg faktisk fikk så mye oppdragelse når jeg var liten at jeg ikke rakker ned på andre for å styrke mitt eget selvbilde. Og jeg er også sammen med en mann som er tre ganger så stor som meg, så jeg kan med hånden på hjerte si at menn velger jenter utifra egen smak, og ikke de meningene vi har en tendens å skulle prakke på dem!) 

Ha en fin dag alle sammen 🙂 

 

12 kommentarer

Siste innlegg