Vil DU være med i trekningen av et hjemmelaget smykke?

Minner alle på Gi bort saken jeg har her på bloggen min 😀 

(Og mamma det funke ikke å bestikke mæ med middag samt like alle innleggan mine, du må være med i trekninga på lik linje med alle de andre!) 

Det du må gjøre er å trykke liker på facebooksiden min og kommentere under dette innlegget

Når jeg når 300 trekker jeg den heldige vinneren av smykket, så om du deler facebooksiden min med andre vil det ikke ta så lang tid 🙂

(Satser på at ingen forstår at jeg bare gjør dette for å få flere lesere, og for at jeg skal finne nye blogger  jeg kan lese! 😀 )

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg