Så ringte lokalavisen…

De siste dagers økte lesertall er ikke gått ubemerket, og rett etter middagstid ringte en av lokalavisene våre. (Ikke det beste tidspunktet, så jeg er litt småbekymret for hva jeg tror jeg sa og hva som faktisk kom ut av munnen min.) Og selvfølgelig var dette en av de dagene jeg var alene med guttene, og minstemann er i dårlig form. 

Av erfaring bruker det å gå greit å gjøre flere ting på en gang, og ryddet opp etter “hurtigmaten” jeg klasket i hop til middag. (Ungene var i det minste fornøyd med den, om du ser bortifra grønnsaksblandingen…) Og samtidig skulle jeg passe på to gutter, der den ene har bestemt seg for at han ikke vil sammarbeide med mamma i dag. 

Og med det samme jeg avsluttet samtalen hørte jeg et brak i stuen…(Jeg burde oppfattet stilheten som var først!) 

Så nå må jeg rydde opp togbanen, enda en gang før jeg støvsuger….Sukk. Og så skal jeg mote meg opp til å sjekke nettavisen, men det jeg har sagt kan umulig være mer rotete enn dette! 

 

6 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg vil bare si at du har en utrolig herlig naturlig ærlig blogg!! 🙂
      Nylig oppdaget den, men jeg har nok blitt en fast leser! Regner med at intervjuet ble bra!
      Ha en god helg, nyt den!

    2. Mali: Hei, så fin tilbakemelding å få 🙂 Kjempekoselig å høre at dere liker bloggen min, det gjør at jeg virkelig vil fortsette å skrive om alle de små og store tingene som faller meg inn. Ha ei fin helg du også 🙂

    3. Rosabobble: Ja det er helt utrolig hvor mye de får til på bare noen få sekunder, og jeg drømmer om da jeg kunne sitte på do, helt alene og uten en masse rabalder utenfor døren 😉

    4. malinshjerte: Ja det var litt gøy 🙂 (Lurer på om jeg får være i fred på do om jeg gir guttene beskjed om at de MÅ være med inn dit 😛 Ettersom de som regel vil gjøre det motsatte av hva jeg sier.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg