Ordbok for menn, vippetang!

Nå har jeg fått høre at noen av mine lesere er menn eller gutter, og for å glede dere skal jeg legge ut forklaringer på ting vi jenter ofte bruker, men er fremmed for dere. I dag skal vi ta for oss verktøyet som heter vippetang.

Tenger som ser ut som dette brukes ofte til å klippe/bite av noe. Men det er altså ikke det vi gjør. Funksjonen til vippetangen er å bøye øyenvippene, slik at de vippes oppover. Det høres kanskje veldig meningsløst ut, med for oss er det like viktig som å drite. (Nesten i alle fall.)

Jeg ser at dette kan være en type informasjon du egentlig ikke har bruk for, men ikke kom å si at du aldri har lurt på hva den brukes til. (Om dette skulle føre til at du prøver den i et svakt øyeblikk, ikke stikk den inn i øyet eller ha noen brå bevegelser mens du klemmer vippene. Så i værste fall river du dem av, og blir avslørt.) Og jeg er ganske sikker på at din evt kjærest vil bli veldig glad for en glitrende ny vippetang, og ikke minst overasket når det er du som kommer med den. Så da er det stor mulighet for at du får noe igjen, på en positiv måte.

4 kommentarer
    1. 4 barns mamma: Ja, har funnet ut at min bedre halvdel mangler kunnskaper på det området 😉 Og om han vet hva tingene er, så kan det jo hende at han kjøper meg nye 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg